söndag 20 oktober 2013

Jag har varit lite dålig på att skriva

Jag har varit lite slarvig med att skriva, i torsdags var jag ju faktiskt hos barnmorskan på besök, har sedan bebisen låg i säte och sedan rört sig rätt mycket fått gå på kontroller 1 gång i veckan.
Blodtrycket var fortsatt bra, bebisens hjärtljud lät precis som dom skulle och med ett snabbt ultraljud för att fastställa va huvudet låg, så kunde vi se att det låg fortsatt nedåt, vilket känns tryggt.
 
Än är nog inte bebisen fixerad, men jag tycker magen har åkt lite mer nedåt, samt att den blivit mer toppig eller rund, fortfarande spänd som en kanonkula...
 
Jag passade på att låna hem en TENS apparat att använda i öppningsfasen som hjälp mot smärtan.
Dessutom hämtade jag ut bilbarnstolen som vi skulle låna, så nu är det upp till älsklingen att klara av den tekniska biten och montera fast den i bilen.
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar