söndag 20 oktober 2013

Fy sjutton vilken natt

(Bild lånad från webben)
 
Vaknade 01.10 i natt av en otäck dröm, ni vet en sådan där verklig som känns som den nästan inträffat.
Jag drömde att någon var och smög i huset och vi fick fly nakna genom sovrumsdörren då vi var rädd att bli skadade...
Dessutom mådde jag illa, hade sura uppstötningar och en bebis som sparkade hej vilt i magen...
Jag låg väl en stund och vände och vred på mig men gav upp.
Så jag steg helt enkelt upp, tog med mig paddan och gick ut i vardagsrummet och satte mig.
Drack mängder med kolsyrat vatten för att få rapa och tryckte i mig lite skonsam godkänd medicin för magen...
 
Klockan var inte förrän 03.55 då jag bestämde mig att jag nog var tillräckligt trött för att kunna gå till sängen och somna om.
 
Vaknade 07.30, eftersom älsklingen har sin sovmorgon på söndagar var det bara att kliva upp och gå ut med hunden.
var rätt sliten efter endast 5 timmars sömn och har mått sådär under dagen, problem med magen som på natten och endast drygt 1 timmes sömn under dagen...
Hoppas på bättre sömn i natt!!
 
I morgon ett besök hos frissan och inköp av ny färg till barret så man är snygg då bebisen tittar ut !
 
Det har föresten varit väldigt livligt i magen sedan i natt och under dagen, rejäla duttar i mellan åt, antar det börjar vara trångt nu.
Helt okej om du vill titta ut nu lilla bebis!
 
Maria
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar