onsdag 29 maj 2013

Inköp av baby kläder i Ullared 22 maj

Den 22 maj, alltså förra onsdagen, mötte jag upp min underbara kompis Kicki i Ullared.
Sedan länge hade vi planerat in att träffas, hon körde från Lidköping och jag från Tranemo.
Det blev en underbar heldag, vi träffades 10.30 och sa hej då vid bilarna 18.30, kan säga att det kändes i min rygg och höfter.
 
Notan gick på 2.500:-, men då fick jag en hel del för pengarna, en hel del köptes till det blivande huset samt då till lilla bebisen i magen, kunde ju som inte låta bli då jag såg alla gulliga och billiga kläderna skrika åt mig i hyllan.
Lite bilder på vad jag köpte till bebisen kommer här nedanför!
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna fina röda dress fick vi av Kicki
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessa kläder som följer efter denna texten är inköpta sedan tidigare, har även fått några plagg från mamma men dessa ligger nerpackade i en kartong med mina gamla babykläder.
 
 
 
 
Det ska börjas i tid då det kommer till rock i alla dess former!
 
 
Vi har valt att köpa dom  kanske tidiga och första kläderna redan nu, för att vi helt enkelt är lyckliga, längtar och inte kunde låta bli.
Dock har det fått bli i lite neutrala färger då vi ännu inte vet om det blir en pojke eller flicka, men hoppas att vi ser det på vårt nästa ultraljud som kommer att ske den 13 juni.
 
Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

  1. Tyckte du var jätteduktig som gick en hel dag på Gekås!! Kan säga att jag inte skulle klarat av det när jag var gravid. Det var iaf en underbar dag, alltid lika mysigt att umgås med dig! Puss å kram!

    SvaraRadera