måndag 7 oktober 2013

Gravidvecka 37

Japp nu har vi tagit oss in i vecka 37 här nedan kommer lite statistik från gravid appen...
 
 
90,4% av din graviditet har passerat
(253 av 280 dagar)
 
Gravidvecka: 37
36 veckor + 0 dagar har gått
Kalendermånad: 8
Graviditetsmånad: 10
Trimester: 3
27 dagar kvar till BF
 
Jag har haft två sådana där konstiga rörelser i magen, liknade den jag hade den natten då bebisen tydligen vända på sig.
I natt hade jag åter en och även i morse, så jag hoppas den fortfarande ändå ligger kvar i rätt position..
 
Jag har under 2-3 dagar haft konstiga strålande ryggsmärtor, någon stund under dagen, vilket är något nytt..
 
Det stod i appen att det är bra att ha lärt sig bebisens rörelsemönster i magen för att kunna känna i tid så inget är fel, något som gör mig orolig då jag tycker rörelsemönstret ständigt ändras, jag menar det blir ju faktiskt bara trängre där inne...
 
Vad kände ni kära läsare i slutet av er graviditet???
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar