torsdag 31 oktober 2013

Gårdagens besök i Borås

Ja egentligen hade ju jag och mamma planerat en tripp Till Svenljunga.
Vi skulle äta lunch och veckohandla på Ica där i stället för hos oss, kul att byta affär i mellan åt.
 
I alla fall fick jag en knäpp idé medans jag gjorde mig ordning och väntade på att hon skulle hämta mig, att eftersom jag fortfarande orkar gå lite och vet att när snön och halkan väl kommer, så håller jag mig hemma, gillar inte att vara ute på vägarna då.
 
Så varför inte ta tillfället i akt.
Mamma sa snabbt ja, hon är ofta inte svår att få med på mina galna idéer, då vi är likadana...
 
Så det blev en visit till Borås och knalleland.
Pizza till lunch och en del inköp.
Nya röda ljusstakar till mina värmeljus att ha till jul, en hängare som man sätter på dörren, två nya plädar till soffan med leopardtryck, en duchcréme med melon, saffranskola samt en jätte gullig dress till bebisen, kunde liksom inte låta bli då jag suktat efter den på nätet.
 
 
 
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar