torsdag 24 oktober 2013

Dagens besök i Ulricehamn

 
Igår kände jag att allt den här väntan börjar ta på mig och att jag kanske inte riktigt mår så bra, skräcken för förlossningen och att jag har så ont i insidan av vänster ben mot underlivet (har med fog lossningen att göra) vilket känns som knivar när jag rör mig har gjort mig lite ur balans.
 
Kände att jag behövde miljöombyte och få tankarna på annat en stund, så jag frågade mamma om hon inte ville ta en liten tripp till Ulricehamn, något hon inte tackade nej till..
 
Så det blev thai/kinesisk buffé till lunch och lite shopping, mamma hittade dessa tre söta bodys till bebisen
(ta tre betala för 2)
För min del blev det en flaska vatten och en STOR godispåse från Hemmakväll att mumsa på till helgen!
 
Var in på Ica och handlade till middagen, så nu har vi mumsat i oss fisksoppa och färskt bröd, till efterrätt blir det chokladpudding med grädde...
 


 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar