tisdag 29 oktober 2013

Dagens besök hos barnmorskan

Då har vi varit hos barnmorskan idag.
Kul att älsklingen också kunde följa med, det viktigaste är ju att han varit med på dom stora sakerna som föräldrarutbildningen, ultraljud och informationen om förlossningen..
Vissa tycker det är konstigt att respektive inte följer med, men hur lätt är det att bara gå från jobbet så där....
 
 
Jag vet han finns och stöttar mig, att han och jag är ett vi i detta.
Det är de viktigaste..
 
Blodtrycket och blodvärdet är fortsatt bra, bebisens hjärtljud det samma.
Han kände först på mig och efter det då han är osäker (tycker det är svårt att känna på mig då magen är så hård) så kollade han för säkerhets skull med ultraljud.
Bebisen ligger fortfarande med huvudet ner, ej fixerad, men han tyckte ändå att den glidit lite mer ner....
 
Nytt besök bokat till nästa vecka, ja om inte bebisen ploppat ut innan dess...
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar