söndag 22 september 2013

I fredags var vi till ULLARED

(Bild lånad från webben)
 
I fredags hade älsklingen min tagit ledigt och redan 05.30 började mobilens alarm att ljuda.
Han steg upp direkt, medans jag låg och drog mig lite, man har ju lite olika rutiner på morgonen så jag visste att jag kunde unna mig det med gott samvete.
 
Klockan 8.30 så parkerade vi...
Sedan följde många långa timmar av traskande och kollande, vi hade en lång lista med oss, det mesta av inköpen skulle ju göras till bebisen såklart!
Med två vagnar in i affären var vi laddade till tänderna på att hugga in i godbitarna...
Jag glömde givetvis mitt midjebälte i bilen och var för lat att hämta det, samtidigt vet jag att det inte gör så stor verkan längre, jag får liksom ont ändå..
 
Det blev en paus vid 10.30 då jag behövde vila och våra magar behövde fika...
 
På slutet hade jag enormt ont och båda våra vagnar var fyllda till bredden, då hade vi gått i nästan 5 timmar..
Vagnen jag tömde gick på 7.400:- och den älsklingen tömde gick väl loss på runt 3.800:- tror jag.
Men vi fick som sagt en hel del till pengarna, både till hemmet och bebisen..
 
Jag brukar ju vara duktig på att ta kort på allt vi köper till bebisen, men då det var så mycket så orkade jag inte denna gången. Ni får hålla till godo med bilder på bebisens rum sedan när det är klart!
 
Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar