tisdag 17 september 2013

En tripp till stan = Nya inköp

Vi har ju letat spjälsäng nu ett tag, utan att hitta det vi ville ha i rätt prisklass.
I fredags då vi var inne på Beginners i Borås så såg vi en säng från märket Troll, som hade rätt pris och dom finesser som vi vill ha.
Så efter att ha tänkt efter under helgen, ringde jag dom igår och frågade om dom hade någon hemma, japp en, vilket gjorde att jag bokade den.
Hade ju ett ärende dit, då en av amningsbehåarna inte passade.
 
Så mamma var gullig och köra in mig, blev sängen, en madrass och en ny bh.
 
Efter besöket i Knalleland så åkte vi till Ica Maxi där jag hittade dessa ECO kläder i storlek 44, för att ta med på BB, hoppas bara inte dom är alldelens för små.
Jätte härlig kvalité och mysiga mönster, bild kommer här nedan.
Sovpåsen fick bebisen av mamma.
 
Så nu blir det att sätta ihop sängen, tror jag överlåter det till älsklingen, han ska ju känna sig delaktig i allt han med....
 




 
Maria
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar