söndag 22 september 2013

Förvärkar från ##%%&%#"/&%

(Bild lånad från webben)

Jag vill ju inte svära för mycket i bloggen så symbolerna får utrycka vad jag kände där på fredagskvällen, men mest jobbigt var det under natten.
Då jag under 4 timmar, var vaken en gång i timmen på grund av troligtvis förvärkar, har känt av dom förut, men då har det mest känt som att magen krampar och blir hård.
Denna gången gjorde det rejält ont, min första tanke var att det kanske kunde vara vanliga värkar, för jag tänkte för mig själv att är detta förvärkar vill jag inte vara med om "The real thing"
 
Jag började känna redan under kvällens ljusparty att magen drog ihop sig flera gånger.
Allt berodde nog på allt gående i Ullared, jag menar jag har ju redan besvär sedan tidigare och nu är jag större dessutom....
 
Jag var helt slut under lördagen, så det var skönt med sovmorgon och bara gå här hemma och små pyssla i sin egen takt.
 
Jag passade på att sätta ihop skötbordet vi köpt i Ullared, samt tvätta upp alla kläder, sängkläder m.m. som vi också inhandlat på samma ställe.
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar