tisdag 24 september 2013

Ett besök på IKEA

Idag åkte jag och mamma till IKEA i Jönköping, en liten tripp på ca: 7 mil enkel väg. Väl framme var vi lite tidiga så mamma bjöd på fika, medan dom flesta i restaurangen mumsade i sig frukost så fikade vi tårtbitar, te och kaffe.

Sedan var det dax för barnavdelningen på övervåningen, där jag hittade ett spjälskydd och ett vadderat täcke med fint mönster att ha liggande på golvet eller i soffan. Efter besöket där var det undervåningen som hägrade och där blev det en hel del till huset som vi missat eller inte hittat förra gången vi var på IKEA för att shoppa till huset.

Under dom två timmar vi vandrade runt i varuhuset hade jag massor med förvärkar. Dom kommer ofta nu och blir som mest kraftiga när jag går mycket och sedan efteråt då jag vilar. Jag hoppas jag slipper samma smärtor i natt som jag hade natten mot lördag efter Ullared trippen.

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar