torsdag 16 januari 2014

Uppdatering

Måste meddela att jag har haft och har fortfarande väldiga problem med att lägga upp foton här i bloggen, det går helt enkelt inte och jag vet inte varför.

Jag hoppas det löser sig snart, för det är ju mycket roligare när det också är bilder med i blogginläggen.

Förra torsdagen och igår onsdag så träffades vi några mammor och våra barn som gick föräldrar utbildningen ihop.
Jätte kul att träffa andra, då jag inte känner så många här i Tranemo, inte som jag umgås aktivt med i alla fall.
Vi satt och pratade i 2 timmar och tiden bara flög iväg, enormt kul att vädra åsikter och höra hur dom andra har det och upplever saker och ting. man behöver inte känna sig dum utan vi partade om precis allt...

Vi får se när det blir nästa gång, vi surrade nämligen att träffas hemma hos varandra..

I tisdags kväll, efter ett infall flyttade vi in Daniellas säng in i vårt sovrum, hon har ju fram till nu sovit i sin vagn inne hos oss, men det kändes inte så snällt mot henne längre då madrassen är rätt hård och hon har blivit tyngre. Än om hon har sitt rum bredvid vårt, så känns det tryggare att än så länge ha henne nära.
Vi fick ta av två dörrar för att krångla in den där och efteråt fick vi på den ena dörren, den andra krånglade vi med ett bra tag, sedan blev jag trött och gav upp. Då fortsatte Daniel själv och vips var också den på plats..

Nu har vi anmält Daniella till babysim, kursen om den blir av börjar vecka 12 på badhuset i Svenljunga, hela familjen ska dit, kul att få göra något tillsammans hon kommer ju vara 4 månader då den drar igång.
Det var allt för denna gången!

Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar