torsdag 28 november 2013

Lite frisk luft

I stället för att sova på eftermiddagen som jag brukar försöka göra då lillan sover så såg jag till att ge mig ut på en promenad.
 
Kände att jag går här inne dag ut och in och andas samma luft och det blir man ju oerhört trött av.
 
Så vi klädde på oss efter hon ätit och blivit bytt på.
Vi tog en tur vid sjön, upp och förbi nya fotbollsplanen, ner vid öde huset, förbi mamma.
Eller jag hade tänkt gå in och tigga mig en fika, men oturligt nog var bilen inte hemma så hon var väl ute och gjorde några ärenden.
 
Lillan sov hela vägen, väl hemma fortsatte hon sova efter jag tagit av henne overallen.
 
Hon vaknade för att äta (eller jag väckte henne) hon var nog hungrig för 80 ml har hon aldrig ätit under en och samma måltid, efter det myste vi en stund och sedan somnade hon igen...
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar