fredag 28 mars 2014

Mammas söting

 
Jag har haft jätte problem en längre tid här på blogger när det kommer till att lägga upp bilder på sidan, vilket har varit skit trist och fått mig att tappa sugen.
 
för jag menar nog sjutton är det roligare att läsa inlägg om det är med lite bilder, dessutom händer jätte mycket i utvecklingen nu och det vill jag dela med mig till er kära läsare samt nära och kära...
 
Ett besök på BVC har jag inte skrivit om, men vi ska dit nu på måndag så jag uppdaterar er då.
Jag har gått två gånger på föräldrar information på BVC.
Vi har varit två gånger på baby café på biblioteket, en gång på kyrkis, samt en gång på babysim.
 
Daniella har hittat igen sina fötter och håller mycket på med dom, dessutom kan hon nu få in dom i munnen.
Hon har också börjat med att göra ljud genom att suga in läppen.
 
 
I tisdags var jag, mamma och Daniella dessutom i ULLARED där det shoppades en hel del.
Vi kom dit 9.30 och åkte hem 16.00, men hon var jätte duktig....
 
Maria
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar