lördag 29 mars 2014

Klädloppis

Innan babysimmet idag så följde mamma med mig till Limmared (grann byn) och spanade in begagnade barnkläder.
På stora bord låg enorma högar i storleksordning, lite varierat innehåll, en del rätt urtvättade (inget jag vill köpa) och noppiga.
Men jag hittade mig några godbitar som i stort sätt såg ut som nya.
Fick en hel hög med kläder, ett par sandaler och en hållare för nappen för 235:-

Har ju själv rensat ut mängder med kläder som Daniella inte kan ha och är väl uppe i två fulla Ullareds påsar samt en till med gravidkläder som jag haft.
Hade tänkt spara dom om det skulle bli ett syskon, men vet inte om jag vill ha fler barn och jag tjänar ju mer på att sälja nu, många av hennes kläder är bara tvättade 1-2 gånger och använda det samma. Så dom är i väldigt bra skick och jag kommer inte sälja dom så billigt som 5-10 kronor.
Vem vet det kanske dyker upp någon loppis  framöver.
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar