söndag 18 augusti 2013

Fler tillskott i garderoben

Båda jag, svärmor och min mamma har förra helgen och veckan som var inhandlat lite fler plagg till bebisens garderob, här kommer lite bildbevis.
Dessutom har jag köpt två inredningsdetaljer till barnrummet!
 
Body från mamma (blivande mormor) från Gekås
 
Denna köpt på samma ställe av samma person
 
Dessa tuffa byxor hittade jag på butiken Tindra i Tranemo, bara 50:-

Denna tuffa dress nedsatt till 100:- köpte mamma (blivande mormor) på Team Sportia, för 3-6 mån

Denna köpte Daniels mamma (blivande farmor)

Denna köpt av samma person ovanför

Denna söta body hittade jag på Gekås

Denna hittade mamma (blivande mormor) på Gekås

Denna tuffa klädhängare hittade jag på Tindra i Tranemo, nedsatt till 50:-

Denna tuffa grej för barnvagnen, hittade mamma (blivande mormor) på Gekås

 
Denna söta belysning med små avbildade Barbapappa, hittade jag i Vi föräldrars webbshop, till nedsatt pris.


 
Dessa två mobiler hittade mamma (blivande mormor) på IKEA då vi var där

 
Japp det var alla nya tillskott i bebisens rum och garderob...
 
Maria
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar