måndag 27 oktober 2014

Ullared och Gekås besöket 22 oktober 2014

Ja den 22 oktober tidigt på morgonen drog jag, Daniella och hennes mormor till Ullared för att shoppa i dagarna två på Gekås.
 
 
Resan var super mysig och trevlig, blandat med lite frustration, stress och tårar.
 
Det blev en massa shopping, tusenlapparna flög förbi ögonen, men nu är i alla fall dom flesta julklappar köpta, dessutom Daniellas 1-års presenter och en hel del baskläder till mig själv, blev dessutom en ny stekpanna vilket inte var en dag för tidigt.
 
Här nedan kommer lite bilder som jag tidigare lagt ut på Instagram och Facebook.
Har just nu problem med att få ström till min padda så bilderna i den kan jag inte föra över till min stationära dator.
 




 
 

 
 



 


Sista bilden är från hemfärden, då var det en trött liten prinsessa vi hade med oss hem.

 Maria







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar