söndag 29 december 2013

Det blir inte så ofta skrivet

(Privat bild)
 
Nä det blir som sagt inte så ofta skrivet som jag vill, tanken var ju när jag startade upp bloggen under min graviditet att vara en flitig skrivare, dels för er skull, men kanske mest för min egen skull och vårt barn.
för att sedan kunna titta tillbaka och läsa vad som hände och mina tankar och reflektioner runt graviditeten och att bli mamma.
 
Men tiden har inte riktigt räckt till, när det har blivit en lucka eller paus så har annat prioriterats i stället för skrivandet...
 
Jag hoppas bättre mig på den punkten när vi börjat få lite rutiner här hemma.
 
Kan berätta att Daniella växer så det knakar vi ska den 2 januari till BVC igen, ska bli kul och se vad som hänt.
Med tanke på att jag idag rensade ut en halv kasse med kläder som redan nu blivit för små, en del har hon inte hunnit använda (vilket är trist)
Vi är redan innan sedan ett tag tillbaka och nosar på storlek 56, poff säger det nog så är dom kläderna för små också.
 
Inte lätt att vara första gångs förälder, man vet ju inte vad som behövs, samtidigt är man så glad att man kanske köper en massa som inte behövs, eller helt enkelt för mycket kläder.
Men som jag säger, man lär så länge man lever!
 
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar